Oh yeah baby!


Elen är tillbaka! det var nästan så man skuttade lite av lycka. Men det hade faktiskt inte gjort mig nåt om vi var utan någon dag till dock skänt att kunna duscha och gå på toa igen ^^

Firade det hela med en flarra Moet. Champagne! Ja fint ska det vara. och lite thaimat på det, satt där det skulle.
Nu ska jag kolla på tv tills jag somnar. Provade den nya chokladen Marabou maräng & nöt. Helt okej men tror inte det var den bästa jag smakat. men choklad är ju dock aldrig fel.

Efter jobbet idag blev det gymmet i sådär 3 timmar, svettats som en gris. provade en ny maskin idag och den  va himla fin alltså! det var jag och 4 pers till i gymmet. 

Nu blir det tv och sen sängen!
Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0