Paket från sverige!


OOOOOJJJ så glad jag blev när jag såg detta ligga på bordet när jag kom hemfrån gymmet igår. Min fina mormor och Gittan har skickat paket till mig, gulligull.

Och fina som dom är så skickade dom med lite choklad som dock var rejält smält men det gör inget för det ska ändå smälta i munnen ^^ Ska avnjuta den chokladen i helgen när jag tillåter mig själv att äta den, på lördag. HÅKAN, hoppas du håller vad vi skakade hand på!!!????

Ska läsa tidningarna också ^^ myyyyys på det. Och ett fint brev fick jag med!
Men måste säg att det bästa med hela paketet (förutom chokladen) var armbandet!!!! jag blev så glad att jag hoppade runt lite i mörkret, har kollat på sånt armband i 100 år men aldrig köpt. Ni vet: Jag köper det nästa gång... nej nästa gång, finns det kvar nästa gång är det ödet.. det funkar ju inte så man kommer ju aldrig köpa det då?? eller hur?

men min fina mormor köpte det till mig och tusen miljoner tack mormor!
(mamma nu gälle du att du visar detta inlägget för mormor och Gittan så dom kan läsa hur glad jag blev, okej?)

Kort inlägg,
tack och hej leverpastej!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0