Peppar peppar!


Det är snart mitten av september och jag går fortfarande i shorts och linne.. kan man göra annat än att gilla läget? Dock tror jag att jag håller på att dra på mig lite halsont, peppar peppar. Hoppas inte det. Tänker genast vad mormor hade sagt till mig eller rådit mig till att göra VITAMINKUR! CHOCKA KROPPEN! det är precis vad hon hade sagt.. och så får det bli. Drar med mig lillkillen till affären och köper Cvitamin och annat skit.. beror på vad vi hittar ^^
 
Akry är sjukt iaf.. stackars vovve, troligen är det bara en förkylning han har men det kan va så att han har kvalster i näsan men det får vi verkligen inte hoppas, ska till veterinären med honom nu i dagarna.

Vad mer, jo imon börjar lillkillen i skolan igen så det ska bli gott ^^ Lite ledig tid sådär mitt på dagen är aldrig fel. Och Line dancen började visst inte förens på torsdag, ops.

Provade att baka sesambollar igår.. och det gick som det gick. Extremt jävla torra med ändå helt okej liksom. Det är inget socker eller direkta onyttigheter i dom så det är ju bra.. en smula smör och ytterst lite honung kan väl inte skada?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0