Rubrik


Ja vad ska jag skriva om idag?  var på gymmet igårkväll, som vanligt. Och när jag kom hem stog det kinamat på bordet och väntade på mig, lycka. Tog en fortune cookie och ibland står det helt meningslösa saker i dom men igår va det nästan läskigt. Så jävla klockrent. Jag träffade denise på gymmet och vi pratade om lite allt möjligt och när jag läste denna lappen blev jag nästa rädd. haha vad kan det betyda?
Jag vet ju vad det står men själva grejen liksom haha, dags att börja ta lite risker kanske?



Just det, nu har masa braiga serier börjat.

New girl, alltå det va det roligaste jag sett på länge.
Awkward, haha även detta är en rolig serie (ni får själva leta upp vad dom handlar om ^^ )
The biggest loser började igår
The X factor, typ som idol
Americas next top model, all star
Glee
Charlie's angels
Desperate housewifes
Vampire diaries
säkert fler, men kommer inte ihåg dom just nu ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0