Stora drag

Min söndag i stora drag.

Trött efter en kväll ute! Smått bakis men ändå inte. Hungrig. Åt frukost på ihop! Pannkakor och äggröra.
Slog till med att titta på Justin bieber filmen och mr deeds (tror jag den hette) för jävla rolig film, alla borde se den. Med Adam Sandler.
Tvättat bilen, chill, mer mat, skratt och en lagom trött Malin nu på kvällen.

Inte illa att man ligger under täcket innan klockan är 10. Gillart dock.
Denna kommande veckan har ungarna sportlov .... Yippi! Men det ska la gå

Önskar er en fin morgon och dag.
Btw, det har varit nåt fel med mitt internet på telefonen så har inte kunnat uppdatera. Provade i morse men funkade ej :/

Aja natti säger jag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Gölden

Gud vad gott :(

2012-04-16 @ 07:44:46
Postat av: Sofia

Åh :) älskar Mr Deeds. Har den i min filmhylla :)

Kram

2012-04-16 @ 12:28:48
URL: http://bergden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0