Tar tisdagen med ett leende.

God morgon alla fina!
Hoppas ni sov gott! Själv ska jag sova nu. Tisdagen har lite att erbjuda, för er som bryr sig eller inte har nåt bättre för er ..

Min dag kommer se ut såhär på ett ungefär.

7.40 se till att ungarna äter och få iväg Elise till skolan.

9. Göra lillkillen redo för sin sportklass medans han springer runt smider jag och min kära vän planer på att ta över världen.

10.30. Sagostund i bokhandeln.

12 lunch

2. T-ball

3 lillkillen Somnar i bilen (hoppas hoppas) och jag väntar in Elise.

4-5.15 leka utomhus och har vi tur kommer grannbarnen över ^^

Done done and done!
Hoppas på att dagen blir lika bra som jag föreställ mig höhö

Aja god natt nu va!
Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0