Valentines day!

Valentines day is literally on steroids! Gillar hur dom pimpar alla affärerna med extremt många hjärtan, blommor, nallar och choklad. I don't mind the chocolate, men det andra tramset kan va ^^

Så här ser en mat affär ut t ex. Lagom med alla stjärtars grejer, gillar väl det lite. En blurrig bild men kände mig dum när jag tog kort i affären haha.

Ikväll hoppas jag på att få hemlagad mat, Cosima står vid spisen :) min dejt blev inställd pga jobb men äsch vilken dag som helst kan va hjärtedag, eller hur?

Och sen har jag nästan löst kommentarsgrejen. Det går inte att kommentera på inlägg gjorda från mobilen av nån dum anledning men är dom från daton funkar det hur bra som helst :) konstigt men får väl acceptera det.

Vad mer.. Just det, hemma med sjukt barn idag! Stackarn har fått vad jag har. Förkyld, hosta och feber! Blir tv och mys hela dagen ^^ gör inte mig nåt he he.

Aja hoppas ni har eller kommer få en underbar hjärtedag!

Skickar lite kärlek till er!
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0