Hallå?


Hatar rubriker vilket gör att i många fall matchar som inte alls innehållet i mina inlägg haha. Men vem bryr sig?

Men nu va vi för igen.. Snön har smält .. Igen. Vilket betyder att vi kommer få ytterligare en snöstorm för tro inte att vintern är över.. Den har bara börjat.

Oh Well! Nu kan jag använda mina vanliga skor igen och det gör mig glad ^^ it's all about the shoes :)

Hoppas ni där hemma i Svealand har haft en bra start på veckan. Min kunde börjat bättre men äh det är lugnt. Idag blir det laser tag med LCCgruppen. Och kanske lite bowling och annat skoj :)

Jobbigt att hunden la sig precis vid mina fötter och han luktar verkligen avlopp!
Stinky dog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0