Lightning Mc Queen!


Rubrik= lillkillens mugg !

Oh Well, för er som inte fattade föregående inlägg så va det en konversation mellan mig och lillkillen. Och låten sexy and i know it spelades på radion :)

Ja vad ska jag säg, dagen har varit bra än så länge :) Gym i morse, himla bra workout måste jag säg! Dock är den glömd nu efter all pasta till lunch :/ dock inte så mycket så det är nog lugnt!

Mamma, säg till Håkan att han kan va stolt nu.. Sitter i skrivandets stund och dricker min första kopp kaffe.. Helt svart utan socker eller mjölk!!!
Tränar upp mig för alla fikastunder vi kommer ha sen haha

What else? Jo jag va grym på laser tag igår, vann överlägset!
26000 mot 2400 haha suckers!!!

Ja det är allt för nu.. Ah jag kan la bjuda på en bild från igår.. Kände mig nästan söt :$ haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0