Martin Luther!


Då har jag båda ungarna hemma idag pga Martin luther-dagen. Ingen skola.
Men det ska nog gå bra. Tänkte ta dom till ett kids museum och sen macke donkan! Eller tvärt om.. Får se ^^

Men för er som undrar så har min helg varit bra. Spenderat den med Lisa och Cosima :)

Va som sagt ute i fredags och herre Jesus vad kul vi hade! Blåsor på fötterna är ett bra tecken.. Haha

I lördags .. Åt frukost på starbucks och sen åkte vi till mallet. Big mistake haha. Dom har typ en gigantisk rea just nu så det är 40% extra av rea priset. Galet. MEN jag Köpte bara 3 toppar. Nöjd!

Tillbaka till lördag. Jag och Lisa gick på dejt, en ultimat Amerikansk dejt. Dinner and a movie! Haha

Vi såg joyful noise! Och den va riktigt bra, satt där och bölade och hade gåshud om vartannat haha.

Igår söndag va det en riktig slappedag, åkte till gymmet på morgonen, en massa skypande och sen 2-3 filmer och nachos och dip! Lyckad söndag!

Nu är det måndag, ny vecka, nya utmaningar :)

Bjuder på en random bild ^^ enjoy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0