1422

Fredag!! halleluja !

Ta helgen med storm, lyxar till det med att åka och käka kycklingvingar ikväll i en sport bar/ restaurang. Mumma!

Sen blir det party när vi är mätta!
Fint ska det va :)

Va på smyg premiär igår, that's My boy. Med Adam Sandler. Kolla trailern.

För jävla bra film, kommer ut om sådär 2 veckor, alla borde se den :)
Ett gott skratt förlänger livet som dom säger.

Vad mer... Jo. Saknar er alla!
Bara 4 månader kvar att jobba nu, vart tar tiden vägen. Firar 14 månader här i staterna på måndag! Galet.

Aja nu blir det Skype ock tvätt!
Bjuder även på en fin bild, och för er som tror att jag är naken kan jag meddela att jag inte alls är naken! Tub topp/ linne kallas det!

Aja jag gillar den iaf haha

Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0