Happy Midsummer!!!

Nu är det så att min blogg inte vill funka på telefonen så får göra ett inlägg från datorn... och det betyder också att jag inte har några nya bilder så bjuder på en gammal bild på mitt finfina hår haha. Tänk vad man har förändrats på 1 år.. inte bara utseendemässigt, allt, jag är inte samma Malin jag var när jag åkte! Jag gillar det dock, detta året har gjort mig till en bättre människa *host* ........
 
hoppas ni får en ritkigt bra midsommar! hörde att det vräkte ner hemma.... det slåt då aldrig fel. regnar det inte är det inte midsommar.. eller hur? Gotta love sweden!
 
jag tänkte lyxa till det idag.. ska köra Cosima till tåget så passar på att åka inom IKEA, köttbullar och mos. Fint ska det va.. i min ensamhet ska jag sitta där och äta, njuta och tänka på er där hemma! :)
 
puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0