:)

Svar till cassa :)

Min semester blir en roadtrip i Kalifornien. Vi hade tänkt ta oss till San Fransisco, napa valley, redwood forest national park, Yosemite, death valley, grand canyon, las Vegas, Arizona Phoenix, Los Angeles och sen köra längst kusten tillbaka till san Fransisco :)

Hoppas att alla bitar faller på plats och det blir som vi vill :) har vi tid och framför allt pengar över så blir det kanske en snabb runda till Hawaii! :)

Hoppas hoppas hoppas!

Vad mer, katten. Jo han mår bra, det lilla livet. Han växer så det knakar.
Min lilla baby, han börjar bli sådär kismjuk nu, kattungemjuk liksom haha.

Och ja haha glömde nästan. Fick ledigt idag, gillar när man får såna fina överraskningar :) klagar liksom inte. Har ju alltid nåt att göra så det är inte att jag gråter för att jag är sysslolös haha.

Men nu ska jag sova!
Puss på er fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0