Fridaaaaaaay!


Helg! Boooya!

Haft 2 fina dagar med mitt hjärta, lillkillen. Igår klämde han ur sig:
I love you Malin.

Länge sen man hörde det så det värmde mitt kalla hjärta.

Idag pratade han om när jag åker hem och han sa att han kommer sakna mig! Högg lite lätt, verkligheten slog till! Jag måste lämna denna lilla filuren inom en snar framtid :/

Han är min lilla loppa! Oavsett humör !

Och idag i affären så satt han i "bilen" framför vagnen. Vid kassan så kollade hon som packar varorna ner och sa;
Åh så söt han är! Hur gammal är din son?

Jag svarar glatt: 4 :) men han fyller 5 snart!

Åh han är som min dotter, vilken stor kille du är (tittar ner på John) nästan lika stor som mamma ^^ (längden då va)

Haha jag sa tack och gick vidare! Haha
Ibland är det okej att folk tror att han är min! Men vad ska man säg, dagens ungdom skaffar ju barn när dom är barn själva :)

Aja nog sagt!
Nu firar vi att det är fredag med lite glass :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha han är som din egen dotter??? ;) whut?

2012-05-18 @ 23:21:44
URL: http://bergden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0