Goddag yxskaft

Bestämde mig för att ha tvättdag idag...
Hittade då min försvunnena tvätt! Haha jag har i en vecka trott att någon snott min handduk och mina träningskläder..

Så va inte fallet, jag hade själv glömt all tvätt i tvättrummet ... Bra där Malin!

Rent va det iaf så det är ju bra haha
Nu ligger andra maskinen i torktumlaren och jag har även hunnit med att tvätta bilen. Trodde på hjälp från lillkillen men han gav upp när hans händer blev blöta? Okej. Jag vet inte hur han tror att man tvättat en bil....

Snart bli det en Runda till bokaffären och sen lunch i parken!
Kan bli en bra dag alltså!

Njöt även med en kopp kaffe denna morgon! Det va ett tag sen alltså, saknat det svarta guldet!
Eller är det snus man kallar svart guld?
Aja vad vet jag ..

Önskar er en fortsatt bra dag!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0