Men hoppla


Första dagen denna veckan man inte vaknar till ljudet av regn. Idag skiner solen, ska bli sådär 22 grader idag. Man tackar! :)

Idag är en tänkar dag! Vad ska jag göra med mitt liv? Vart vill jag bo? Karlshamn är ett stort nej för tillfället!

Öland? Skåne? Lund som en viss Linda säger haha. Götelabörg? Mer åt Stockholms hållet? Mitten?
Åh vad sägs om Gotland? Hade ju vatt fint :)

Känner endast pyttelite panik idag! Vart ska man börja liksom, ni säger: börja med att komma hem! Jag säger: jag vill gärna ha en plan innan jag kommer hem :)

Men men det löser väl sig :)
Puss, hej! Leverpastej!

Bjuder på en random bild ^^


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Malin, jag tycker inte du ska stressa med dina beslut. Kan förstå att du känner så, men grejen är att du är så ung. Du har egentligen all tid i världen på att göra det du vill. Så planera hellre riktigt än att kasta dig in i något du kanske kan ångra.

2012-05-17 @ 14:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0