Jul ^^

Nu kan jag äntligen lägga upp mina bilder från mobilen i bloggen för när jag lagt in dom i datorn så går det inte att vända dom. Men nu får ni se dom!

Julstämningen är på Max med alla julgranar och pynt. Den megastora granen står på övervåningen i tvrummet. Typ 3 meter hög eller nåt. Den andra granen står här nere hos mig. Såååååå mysigt på kvällen när den lyser.

Provade baka lussebullar. Ja vad ska jag säg. Godaste stenarna jag ätit. Stenhårda och opuffiga. Besviken. Men vi vet var felet är.. Torrjäst. Funkar inte alltså.

Imon ska jag göra köttbullar på sådär 3 kg blandfärs haha. Ska frysa dom så vi har till vårt svenska julbord på julafton ^^

Jag ber om ursäkt om det ser helt konstigt ut på bloggen men det får ni hel enkelt ta eftersom jag uppdaterar från mobilen. Vem vet. Kanske kommer uppdatera oftare och mera nu men då får ni se till att kommentera annars kanske jag lägger ner den istället.

Men men ha en kanonbra vecka!
Take care!
Peace!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Mys! Fin apelsin med alla nejlikor på samma ställe haha ;)

2011-12-06 @ 10:36:16
Postat av: Pia

Julgranen är verkligen jättefin, den har du dekorerat bra!

2011-12-06 @ 21:22:44
URL: http://www.presenttips.com/
Postat av: Pia

Julgranen är verkligen jättefin, den har du dekorerat bra!

2011-12-06 @ 21:24:10
URL: http://www.presenttips.com/
Postat av: goldie

du skulle bara våga lägga ner bloggen! i need it! jag vill med ha en julgran som är pyntad så med en maassa grejer. och nu ser jag förresten att det står ho i fönstret :$

2011-12-07 @ 09:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0