20 års kalas


Idag var det Gölden som fyllde år. Hela 20 år. Grattis på henne, gamla tanten ;)
Värk i rygg och leder, antar att det är min tur imon då ^^
Den som känner sig manad och kan systemet någorlunda kan väl ge mig en guidad tur där.
Fick massa fina paket idag med, blir så glad :) Kunde helt enkelt inte hålla mig tills imon, ts.
Bilder kommer imorgon.

Och kvällen avslutades i älmhult på en avtackning av en av Tuncays jobbarkompisar. Mycket trevligt må jag säga, kändes nästan som man kände alla.. haha.

Nu blir det nog fasen sängen för imorgon är det MIN dag :)
God Natt


Kommentarer
Postat av: Gölden

haha! riktigt fin är bilden. tack malle, och GRATTIS på dig själv tant! :D

2010-11-01 @ 15:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0