Jag och batman tar en kopp kaffe ihop.


Vuxen som jag är så bryggde jag lite kaffe och slurprade i mig. Kan ju va trevligt tänkte jag. jag är ingen kaffemänniska men vad gör väl det, en kopp eller två är väl en lätt match.
Lite socker och mjölk så slinker allt ner?

Så här gick min tankebana och i stort sett hela prosseduren idag..

 Steg 1:
Ta den fräsigaste kopp du kan hitta i huset och ös på kaffe. Le lite, det skadar ju aldrig.


Steg 2:
Smutta lite på det, kan vara varmt. Himla gärna med ögonen, allt blir så mycket graciösare då..


Steg 3:
Du inser att det inte är så äckligt, Stort leende på det nu kan du börja tacka ja till en kopp när någon frågar ^^
En viktig detalj, se lite småtjock ut när du ler, det går alltid hem!





Detta måste vara det mest ointressanta och meninglösa inlägg jag någonsin kommer göra..
Trött? eller en bara en aaaaaaaning för mycket fritid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0