Hoppla häpp


Fredag, guud så skönt. Ikväll åker jag ner till fina klara och spenderar helgen med henne. Imon blir det att strosa runt i nyc och shoppa lite ^^ och nu skulle du vatt här gölden, vi ska till chinatown men jag berättar för dig hur det va. Men förväntar mig att du kommer hit snart så vi kan åka dit tillsammans ;) tssss.
Förhoppningsvis blir det lite party imon med.. dansa lite!
haha och på tal om dans.. line dance............................................................................
Det var jag och typ 6 stycken 75åringar, lyckat kände jag. Dom var typ svettiga efter 3 steg och hade drickapause hela tiden. Haha läraren var väl 75 själv och gillade när hon sa att det var en snabb dans..
skulle inte vilja påstå att det gick så snabbt. usch nej jag vet inte om jag ska fortsätta den klassen eller inte. tror det är lite att slösa tiden, så ska kolla i katalogen och se vad som finns att byta till.

Vad mer.. fick mitt paket igår med, så nu ska vi tvätta jävlar i, HEJ HEJ FINA HY!
Fick massa exktra produkter som jag inte visste att jag skulle få så jag tackar och tar emot ^^

Snart ska jag ta lillkillen under armen och köra han till Bounce U, ingen skola idag av nån konstig anledning.
Så när jag släppt av honom kilar jag till antingen starbucks eller panera och chillar lite.. tänkte jag skulle försöka få ordning på mitt liv och fundera på vad jag ska göra när jag kommer hem.
Hade en snack med mamma om det igår.. och inte är jag mycket klokare nu :/

Planera livet.. kul! men måste.

Ja det var nog allt för tillfället, ha en strålande bra dag där hemma!
Jag ska minsann försöka njuta av denna dagen, hoppas det blir liiite varmare. hade ju trotts allt ca 35 grader häromdagen ^^ helt okej för att vara mitten av september!

PUSS PÅ ER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0