Crazy catfight

Igår va det fest, det hela började hos Bella ute i skogen sen vidare till kallekrona. Inte bästa harrys men det va väl okej. Sällskapet va iaf bra :)
Vi tog oss till tåget och stog där och väntade som normalt folk, *host*. På andra sidan järnvägen kom det ett gäng konstigt folk, emofolk. Jag vet inte hur skiten började men det slutade med att Gülden hamnde i slagsmål med den ena tjejen på tåget, och hennes fula mössa stannade kvar hos oss. Bad hair day!

Sjukt va det men så himla kul, haha.  Ett fint minne :$

Nu har man fått i sig lite mat och massa godis väntar, kommer typ aldrig ta slut.  Det bästa denna veckan va nog ändå när jag fick oväntat besök av min Tuncay. Hux flux så va han här hos mig och det gillade jag :) <3

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0