Minijul!


I förgår firade jag och Tuncay minijul :) Han blev nog inte lika nöjd som jag blev :(.
Jag fick supermysiga tofflor (äntligen ett par riktiga) datamus, presentkort och strumpor. Sen fick jag en supermysig pläd av svärföräldrarna.

Igår fick jag slänga mig iväg från olofströmmet för att se nyårsrevyn i karlshamn. Håkan stackarn hade blivit sjuk så jag fick ta hans biljett :D Skitkul om man får säg så. Mycket bättre detta året.

Och idag minsann mina kära läsare (som är jävligt få, men jag gillar dom jag har) är det nyår. Det ska firas med tjejmiddag. 3 rätters och party!
Kan inte bli mer än galet. Jag och mimi står för maten, vem vet hur det hade gått annars haha. Men vi ska inte ropa hej innan vi är över så att säga. Det kan gå hur det vill haha .

det va allt för mig just nu.
Tänkte prova locka håret igen och se om det blir bättre denna gången. Övning ger färdighet. Så heter det väl? ^^

Ha en kalasbra kväll!
Gott nytt år på er där ute :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0