Hårtips



Mitt tips på hårmask. Oriflame har fått en ny hårmask. Den luktar inte bara gott den gör håret mjukt och lent. Så den rekommenderar jag verkligen, kostar bara 45 kr.

Så mitt tips är att när man duschar och har schamponerat in håret och tvättat bort det sätter man i hårmasken och masserar in den i hårbotetn och försöker kamma utt det försiktigt så det kommer ut i hela håret. Sen kan det va jobbigt om man har lite längre hår om det bara ska hänga så jag brukat ta en badmössa, typ en sån man får när man bor på hotell och lägger upp allt hår i den. väntar 5 minuter och sköljer av det. Det blir superbra.

Lägg in i hårmask minst 1 gång i veckan, då blir håret kanonbra.


En bra grej jag håller på med.. jag är inne på min andra liter av vatten. Tänkte försöka dricka 3 liter idag, har nog aldrig hänt innan haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0