Hemska dröm, rånad

Nu har även denna veckan gått.. tiden bara springer iväg. Har varit sjuk i några dagar nu men har börjat repa mig. Idag vaknade jag med att jag inte hade någon röst, lyckades få till den lite så nu kan jag prata men jag låter som en pojk som precis har kommit in i målbråttet. Funny.
Steknade värme även idag och jag har blivit mer eller mindre bränd. Men jag ska inte klaga det va ju jag som satt ute. Det är farligt att sitta och läsa i solen för man tappar tiden totalt och jag är sjukt inne i boken att jag inte ens märker att solen bränner. Men äh det är inte så farligt, en kall dusch så är man med igen.

Imorgon börjar jobbet på riktigt, så hoppas på att min röst är återställd.  Nu blir det till att jobba heltid ocj tjäna lite pengar.. ah på tal om det så hade jag en sjukt jobbig dröm. Jag va någonstans i någon stad och sen blev jag "kidnappad" och instängd i en tigerbur.. De va en läskig man som höll mig fånge och han dödade en annan stor man som ramlade över mig. Jag hade min lilla väska med mobil och mitt bankkort. Den hemska mannen ville ha mina pengar och jag sa: nej men jag har inga... Men han tog iaf mitt bankkort och på kortet sitter det en lapp från min mamma med min kod och hur mycket pengar jag har på kortet. Klart att han sticker och tar ut alla pengar och jag försöker rymma genom att klättra upp på en kyrkomur och sen springer jag därifrån. När jag kommer hem går jag in på min internetbank och kollar om han tog ut pengar.. och klart att dom va borta.. jag blev så ledsen, alla mina pengar som jag slitit ihop.

Jag blev så ledsen i drömmen att jag vaknade och undrade om jag hade några pengar kvar på riktigt..
Men som tur va så hade ingen tagit dom utan det fanns pengar kvar på mitt kort. Haha sen blev jag glad igen!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0