I'm putting on my Shade to cover up my eyes


Östersjö är igång på allvar nu som alla vet. och jag va tvungen att åka in och kolla läget. Vad jag såg, va hemskt.
Små barn, flickor med så små shorts eller rättare sagt hotpants. Jag trodde jag skulle dö. Vem tillåter sin dotter att gå ut klädd sådär? Det va en tjej som va typ 12 år som hade så korta shorts att rumpan hängde utanför och hon va ganska smal... Fatta små kläder. Jag blev spyfärdig när jag såg det. Och det va ALLA små tjejer runt 12 år som hade såna kläder. Ta på er för fan. Jag blir så upprörd att jag inte vet vad jag ska säg. Mina barn ska jävla inte få klä sig som slampor när dom är 12 år, no way. AAAHHHH galet.


Eller vad tycker du? är det okej med småååååååååååå short på en 12 åring som sen är ute hela nätterna och ränner? är det okej? är man en bra förälder då? om man låter dom klä sig så?
Jag undrar bara...


I verklig storlek...


Kommentarer
Postat av: Tuncay

Då ska väl jag säga vad jag tycker!



De är tydligen inne för alla kvinnor att gå sådär, kanske inte för gamla tanter. men kvinnor upp till 40 ungefär! Visst att föräldrarna har mer rätt ett bestämma över vad ungen har på sig när de är 12 än 18+ men varför klär sig 90% av tjejerna som är över 18+ sig också som slampor då? just för att de vill vara de eller för att de är "modernt" just nu?! Sen har ju alla olika syn på vad som är passande och opassande beroende lite på hur man själv är uppfostrad.. vissa tycker att sålänge klädesplagget precis täcker rumpan är OK medans andra vill ha heltäckande. vad jag personligen tycker behöver vi inte nämna. Men som sagt, om de är slampigt, varför klär sig även personer som är lite äldre sig likadant?

2010-07-22 @ 14:12:00
Postat av: Stephy

Håller med dig till hundra procent! dom går runt och ser ut som små strippor! det är helt galet, jag brukar kalla det för jeans trosor för det är vad det ser ut som. fattar inte heller hur dom kan få gå och se ut så!

2010-07-22 @ 18:53:05
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0