Veckan som gått..

Lite uppdatering för veckan..
Jobbade i måndags, åkte till malmö i tisdags och shoppade lite och så. Hittade dock inte alls mycket :(
Började må lite halvkasst i tisdags natt och på onsdagen så va jag inte alls okej. Men jag tog mig hem och i stort sett bara va hemma och vände för sen blev det att åka till bromölla med emma. Lite bio. Mycket bra film! Elicps.
Igår va ingen bra dag alls. Lite småfebrig, ont i halsen, förkyld, ont  i kroppen.. idag mår jag dock bättre men skulle ha jobbat idag men nej jag laddar upp mig ill måndag istället. Reskerar ingenting.

Det kommer bli en otroligt lugn helg och jag ska bli frisk, och ja det är väl min plan iaf.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0