Packa ..

Idag går båten mot Polen. Ska bli sjukt härligt att få tillbringa några dagar på ett spa hotell med Tuncay. Detta ör vi minsann värda tycker jag. Håller på att packa min väska, kommer ju att vara borta några dagar och när vi kommer hem ska vi på student i vaxjö. Så det blir endel ombyten.

Men min väska är inte full av kläder just nu, den är full med en katt. Sallie kom smygandes bakom mig när jag höll på att vika lite kläder och sen intar hon sin sovposition. Så nu ligger hon där. Antar att jag kan låta henne sova en stund till så kan jag fixa allt annat först. Eller så vill hon inte att jag åker, eller så vill hon följa med? Who knows.

Men nu ska jag fixa det sista för sen ska jag ta bussen till olofström sen bär det av, mot äventyret.

Hej Hej Polen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0