Till Lina!

Biffarna: Tog vanlig blandfärs och lite salt och peppar, ett ägg. Blanda

Sen gjorde jag ganska stora bollar tryckte en grop i mitten och la i fyllningen som bestod av:

Vitlöks bonjour
hacka lite kantareller 
någon skiva soltorkad tomat
.
Blanda ihop det och lägg i biffarna.

Såsen: Fuskade lite och tog pulversås, kantarellsås och sen tog jag ungefär halva burken kantarellerna och la i såsen.. så himla gott (Y)

Sen gör du bara vanlig potatismos och river morötter.

Smaklig måltid :)


Kommentarer
Postat av: Lina Almekvist

Åhh!! Du är bäst!! Det enda negativa är att jag blev fruktansvärt hungrig just nu och att jag kommer att få gå ut och handla imorgon för att tillaga detta goda! Tack Malin! :)

2010-03-09 @ 23:02:39
URL: http://almekvist.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0