Helgen i sin helhet

Fredagskvällen spenderades i karlskrona, i det nya hotellet. Ett väldigt fint hotell men jag förstår inte vad dom täntke när dom valde det teglet eller vad det var för något. Såg ut som det hade stått där sedan andra världskriget. Men det va väldigt fräscht inne. och god mat var det också.

oxfile, kryddiga kylftpotatis och 2 olika såser, mums. Jag åt så mycket att jag va mätt dagen efter. Det ör så det ska vara.

Lördagen blev nästa en hel dag med svärmor, vi hängde ut tvätt, pratade en massa, gick och handlade.
Senare blev det en sväng på Holjemarknaden men det va inget att ha som vanligt. Langos va det enda som föll mig i smaken. Sen blev det lite grillat och hemfärd mot asarum.

Söndag: Slappedag, gott. Grillat på kvällen och lite kubb. Gott att jag och mamma och mormor på ett hörn ägde grabbarna i första rundan. sen va det jämt. trevligt var det iaf.


Vad har denna kvällen att erbjuda? Föräldrarmöte.
Så är det när alla jobbar kväll, då får man ställa upp. Bra syster som jag är *host*






"Oh what a lovely day to have a slice of humble pie"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0