Allt eller inget..


Jaha nahe då vart denna dagen över också. Trodde det skulle kännas lite mer speciellt att fylla gammal. Som när man var liten och låg i sängen och väntade på att mamma skulle komma in och väcka en.. hela dagen kändes speciell och det pirrade lite sådär. För man visste ju ändå att det var "min" dag. Men idag.. naaeee, inte direkt. Steg upp, åkte till lägenheten, målade, åkte hem.. lite kladdkaka. Kvällen är nu över.. haha tragiskt.

Kalas blir det på fredag och utgång om det vill sig väl. Men hoppas det kan man alltid göra och man brukar väl säga.. "jag lever på hoppet" eller vart har jag fått det ifrån? hm, skitsamma antar jag :)

Jag har minann invigt min popcornmaskin ikväll, för jävla bra var den :D Pop pop lät det, mysigt!

Vad har jag mer att skriva idag.. JO jag blir så himla irriterad på andra som kör bil. Såna som inte kan hålla hastigheten, är det 50 så är det 50.. INTE 30. Jävla idioter. Endel borde inte köra bil och jag förstår verkligen inte hur endel ens fått körkort. AH just det.. i en rondell finns det oftast 2 filer, ligger man i innefilen så ska man stanna där till man ska ut. Men inte nej, här i karlshamn. Varför ligga i en fil när det finns 2, ha ha. Man blir förvirrad om man ligger bakom en sån som varken vet in eller ut. Kör i din fil jävla mähä. Men men det var nog allt för mig jag var bara tvungen att skriva det.. blir bara så AAARRGHH! Jag kör bäst i hela världen och jag borde få bestämma vilka som ska ha körkort och vilka som är mindre passade.

En ide kan vara att vart 15 år kanske så får jag göra ett körtest, klarar man inte det, to bad for you sucker.
Detta är bara något jag funderat på.. det hade nog fan behövts. Enligt mig ..

Tack för ikväll och tack för alla gratulationer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0