Fortfarande mätt?


Kan man var mätt dagen efter man ätit som en fullvuxen karl? jag tror att jag är det iaf. Men kanske inte så konstig jag åt som en jävla häst. Tror mimi va lite imponerad över hur myckt mat jag fick i mig ^^

Och inte nog med det, det blev marränswiss till efterrätt, MEGAportion.

Det var som sagt kulturnatten igår, mycket folk ute och massa små barn som va ute och typ jättefulla. Men men hoppas dom hade kul iaf, ts.

Vi var ute och promenerade i en timme och kulturerade oss rejält. Mysigt må jag säga. Och vid 10 var det fyrvarkerier. Inge nappade på att det var nyår :S fattar inte det. Men där stog jag och Mimi i folkmassan och höll om varandra och gungade.



Ingen portion att leka med men jag åt iaf upp i stort sett hela min..


Kommentarer
Postat av: sofia

härligt :)jo det är bra:)

åh vad gott det där såg ut :D

2010-10-03 @ 12:31:15
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: liindblaads

hahahjaaa jg ska titta åt dig med :D

2010-10-03 @ 12:57:51
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Mimi

alltså... du är nog som en ko, har fyra magar ;)

2010-10-07 @ 16:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0