Målare nästa?


Idag har jag minsann målat en hel del. Och mina händer är gröna, typ olivgröna. Fint kan tyckas men det är lite jobbigt med räffliga händer. så det blir till att skrubba :) Man kanske ska lägga sig i vettig tid idag för imon ska man upp relativt tidigt och köa gubbarna till stationen. Imon bär det nämligen av till England för endel. EMMA, hoppas du får det trevligt :D och alla andra med såklart.
I alla fall, sen blir det målning igen och sen på kvällen blir det lite party, birthdayparty för mig och Gölden.

Tack för idag :D


Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Tack så mycket! :) Ja, jag tycker det är roligt att fixa lite med det och göra bloggen personlig. :) Visst kan jag det! Nu har jag dock fullt upp med tentaplugg och liknande och måste, som du nog förstår, sätta det i första hand just nu. Men jag kan kanske höra av mig när jag har tid över? :)

2010-10-28 @ 20:21:34
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0