Första riktiga arbetsdagen


Idag har jag jobbat själv för första gången och det gick minsann hur bra som helst. Lillkillen har varit lugn tills 3 typ det va då han började bli riktigt trött och gnällig men annars har det varit en bra dag.
Har spelat, fotboll, lacross, "hockey", åkt rutchkana, gungat, sprungit runt, målat med kritor på asfalten, målat med vattenfärg, färglagt, tittat på film, lekt med good guys/bad guys, byggt koja och typ massa mer haha. Intressant tänker säkert ni.. men nej så intressant är det inte haha. Jag hittade även till skolan helt själv så lite stolt är nog över mig själv.

Fick hem mitt nya bankkort idag med, fräääsigt haha

Jag pratade lite med värdpappan om vad jag såg ut att vara ifrån. Vi kom fram till att jag inte
ser svensk ut på bilden haha

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0