Oh no..


Ikväll var det tänkt att jag skulle åka till West Hartford för att möta lite nya au pairer men så blev inte fallet. Efter 2 olika vägbeskrivningar och en Iphone så körde jag fel någonstans. Jag hamnde i winsor, så jag gick in på ett litet diner där och frågade om vägen men dom bara... Oh giiiiiiirrrl. Jag var alltså inte ens i närheten av mitt mål denna kväll. Jag försökte hitta tillbaka ut på stora vägen och lyckades faktiskt, så det fick bli raka vägen hem för jag gav minsann upp efter 1 timmes körning.

Jag skulle alltså från A till B men hamnade i den svarta cirkeln, bra jobbat tycker jag!



Nu säger jag god natt för jag är jevla så trött efter all denna körning, och regnade gjorde det med...


Kommentarer
Postat av: Izabell Borgert

Hahahah, men hur fan lyckades du med de? xD

2011-04-20 @ 12:49:49
URL: http://izabellborgert.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0