Om dagen torsdag.


Idag gick jag upp ganska tidigt för att va med på morgonrutinerna och sen körde jag för första gången på amerikansk mark och även en automatare, spännande kan jag säg. Körningen gick rätt bra, svårt att veta vart man ska ta vägen bland alla dessa kringel krokiga vägarna men det ska la gå nån gång. Sen åkte jag och Madeleine ner till "byn" och jag fick mina naglar gjorda (äntligen). Det blev manikyr, pedikyr och lite ryggmassage för ca 350 kr. Alltså helt okej om man säger så :)

Sen ikväll har vi båda suttit barnvakt typ, för värdföräldrarna har varit på drinkkurs, lärt sig blanda drinkar och så.
En lugn kväll om man säger så. Barnen gick och la sig vid halv 9 så det va bra. Blev några sagor och sen somnade dom.

Inte direkt någon intressant dag men för den stackarn som läser detta, tack för att du läser mitt trams :P
Nu ska jag sova och imon är det fredag, även det blir en lugn dag. Troligen ska vi ut och äta lite ^^

God natt och puss på er alla :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0