Så det är påsk idag?


Jag säger glad påsk till alla mina hjärtevänner. Här borta ska det också firas påsk men jag kommer nog inte delta. Dock ska jag hjälpa till att måla påskägg och visa hur man blåser ut gäggan inne i ägget haha. Hur svårt kan det va?
Jag firar min påsk genom att åka bort till Erika i Boston/ Newton. Önskar att jag va hemma för dgen för lite gos påskmiddag (saknar det just i detta tillfället) men det går nog att göra nåt liknande här med hoppas jag. Ska se vad jag erika kan laga ihop :)

Jag hoppas att alla där hemma har en underbar påsk och ni vet att jag tänker på er :)


Glömde berätta, jag träffade min LCC igår och för er som inte vet vad det är så är det min "kontaktperson" här borta. Typ, man ska träffa henne en gång i månaden typ för att kolla in liksom och sen får man träffa dom andra 5 au pairerna i gruppen. Mina värdföräldrar hade sagt att hon hade dreds och lite hippie typ och att hon luktade något, typ parfym, väldigt starkt.

Men jag tyckte hon såg ut somm vilken människa som helst fast med dreds, och luktade gjorde hon inte heller. Jag måste faktiskt säg att jag blev lite besviken över att hon inte hade ty utsvängda manchesterbyxor och flower power tröja eller nåt haha. Men men hon va la trevlig så, verkar vara en lätt människa.

Och måste tillägga att hon bor på en mjölkfarm så hon hade med sig färsk mjölk, tänkte prova den idag och se om den är god :)

Detta blev ett lite längre inlägg ser jag nu och om ni inte förstår vad jag skriver så ber jag om ursäkt, har märkt att min svenska sviker mig ibland, ILLA!  Aja nu väntar jag på att mammsen ska komma in på skype och sen ska jag göra nåt av denna dagen med ^^

P.S Jag är ledig idag, hääärligt :)



Typ enda "nytagna" bilden på mig och ja såhär se jag typ ut när jag jobbar, palla liksom haha
och det är lillkillen som har tagit bilden :P inte illa pinkat!

puss


Kommentarer
Postat av: bromölla

Glad påsk på dig med snäckan :) roligt o höra allt är bra med dig :) härligt med ledighet tycker jag med :):) ta hand om dig puss o kram <3

2011-04-22 @ 19:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0