Brittisk?


Idag va det tredje eller fjärde gången någon frågade mig om jag va brittisk? Ser jag brittisk ut eller är min engelska mer åt det hållet? Ah vad vet jag, ska väl va glad att dom inte sätter det direkt att jag är från sverige. Kan ju dock bero på att jag inte är platinablond och blåögd?

Men i alla fall, idag har jag och barnen gjort lite batik eller som vi säger här tie dye. Ska bli kul att se hur dom blir imorgon. Skulle inte förvåna mig om det blir skit av alltihopa. Jag fick ingen gummband till mina tshirts för ungarna använde upp dom så jag fick ta nåt annat jävla snöre :( Må gud va med mig på detta.





Väntar med spänning, dock tror jag barnens tröjor blir bra för dom gjorde jag ^^ haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0