Håll i hatten!


Usch jag borde kanske sluta skämta om ovädret vi väntar oss. Tornados.. inte kul. Jobbigt om den blir så stor och stark som dom säger att den ska bli.. vi håller alla tummar vi har på att vi klarar oss och att alla klarar sig där den drar över.. Min värdpappa sa att vi skulle ha ett litet hurricaneparty haha usch det är inte bara jag som skämtar om det :/

Och vem döper en tornado till irene? inte jag i alla fall.

Tack till Morbror Mats och Äiti som kommenterar på bra. Äntligen, nu känns det kul att skriva när man vet att det faktiskt är folk där hemma som läser min blogg :)
Nej hej hopp nu ska jag ut och steka lite till innan  jag måste hämta barnen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0