Howdy!


Måste bara säga att denna minisemestern har varit helt underbar. Har slappnat av till max och bara njutit. Min familj skulle kommit hem igår men fick ett sms där det stog att dom skulle komma hem idag istället. Vilket är helt okej med mig, mer tyst tid. Och imon börjar vardagen igen. Jobb och de normala rutinerna. man blir lite slapp när man har ledigt men det kan behövas ibland.

Igår var jag och tyskorna på en liten shopping runda. Blev lite smått och gott, dock måste jag gå tillbaka med 2 skjortor. såg att det va ett hål i ryggen på en och sen andra var nog fan felsydd, axeln såg helt skev ut. Börjar bli som mamma. Köper och sen provar hemma haha.  Men men det är ju inte svårare än att gå tillbaka och byta, eller hur?

Ikväll är det tänkt att det ska bli lite konsert men måste bara ringa och kolla tiderna. Kan ju va bra att veta, jobbigt att åka dit och sen är skiten över liksom haha. Jason Derulo, Joe Jonas ska spela och sen va det en till men kommer inte ihåg vem människan var.

Har sett 2 nya filmer nu med under min semester haha. Rise of the planet of the apes, riktigt bra faktiskt, bra gjord och det såg verkligt ut. hatar när man verkligen kan se hur datagjort allt är.
Och igår såg jag 30 minutes or less. För jävla rolig film alltså, satt och skrattade i min ensamhet.

Om nån timme ska jag skypa med mamma. Hon åker utomlands imon och sen kommer mormor va hemma med så ska prata lite skit med henne med ^^

jag är lycklig, bara så ni vet. Jag älskar mitt liv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0