Idag börjar det.


ja nu har jag sagt det igen, idag börjar mitt nya liv och nu ska jag inte längre hitta på massa ursäkter som gör att jag inte går till gymmet eller äter den där extremt mumsiga brownien. Nu får det va slut på det.
Jag är ledig idag med, ja ni läste rätt, lyx kallas det. Nästan 1 vecka "semester" jag klagar inte.  men idag fyller även min värdmamma år så måste ut och shoppa en liten present till henne men vad ska man ge... svårt.

Men först blir de gymmet. Uppe med tuppen idag, kan inte sova bort första dagen på mitt nya liv, det funkar inte så. Nu blir det gymmet, banken, shoppa present, man kanske skulle klämma in ett besök på mallet också så man kan få dom där grejerna bytta. Hatar när man upptäcker hål och felsytt på sina kläder när man kommer hem.

Ah just det, min nya vän har lämnat mig nu, buhu. Han åkte till college i south carolina, vilket inte direkt är ett stenkasst bort utan x antal timmar. Men men han kommer väl tillbaka snart och håller mig sällskap igen. Och om 2 dagar lämnar även Sarah mig, och vafan ska jag då göra? Och just det på fredag lämnar ytterligare en vän mig som också ska åka till college, i long island vilket är några timmar bort. nejnejnejnej, konstigt att jag kommer känna mig ensam? vafan, nu måste jag ge mig ut på kompisspaning, vart är mina vänner?

men inte hänger jag läpp för det! nu tar vi tag i detta och stalkar lite folk som jag sen ska tvinga bli mina vänner, vare sig dom vill eller inte haha.
Tackar för mig och detta mest ointressanta inlägg jag gjort... idag.

Ciao! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0