Ingen fara!


Nu kan vi alla andas ut, det blev inte värre än en liten storm och en hel del regn. Och ja vi är utan el nu med så jag är glad att jag hann ta en dusch i morse innan allt slocknade. Det roliga var att min värdpappa kom ner till mig och sa: haha det verkar som att halva glastonbury är utan el men inte vi haha antar att vi är lyckligt lottade.

2 Minuter senare går jag upp och hux flux så slocknar allt hahahahahahahahahahahahahahahaha!
Det är därför man ska hålla käften om sånna saker och sen dess har vi i alla fall varit utan el.

Och jag det va fan va man är handikappad utan internet och el. vad har dessa saker gjort med oss? man kan alltså inte njuta av livet längre om det inte finns el eller internet. Barnen började grina för att dom inte kunde kolla på sina filmer eller spela sina spel på internet.
Och jag visste inte vad jag skulle göra.. knyta vänskapsbad en hel dag? nejtack.
Läsa? mjo men hur kul är det om man gör det för länge?

Så jag har spenderat min dag i soffan.. sovit. Jag har nog aldrig sovit "middag" eller tagit en liten powernap på sådär 2 timmar förr.. men idag gick det alldeles utmärkt.

Och fick även reda på att dom har skjutit upp skolan några dagar med. så istället för att dom skulle börja opå onsdag så kan det bli fredag eller till och med måndag. 7 av 9 skolor är utan el och det är tydligen inget man kan fixa sådär snabbt? jag vet inte alltså.

Na men jag buder på 2 hejdundrande fina bilder. Så kan det gå när man får i sig liiiiiiiiiite för mycket socker....






Söt tjej..


Kommentarer
Postat av: Morbror

Hej Malin!

Tur att det inte blev värre.

Jag följde orkanen Irene via

CNN's sändningar hela helgen.



/Morbror

2011-08-29 @ 10:32:00
Postat av: S

<3 :P

2011-08-30 @ 01:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0