Irene, how worried should we be?

Så lyder rubrikerna på TVn och överallt för den delen! Hela manhattan har evakuerat och alla längst kusten. Min värdmammas mamma har fått fly upp till CT. Hoppas bara att det inte blir så allvarligt som dom säger. Och här hemma bunkrar vi upp med mat och ljus. man kan inte köpa batteri eller vatten någonstans i hela CT. Allt är slut, men vi har massa kannor osv som vi ska fylla upp. Vi har så vi klarar oss ett tag. Och imon ska vi även packa våra väskor med lite kläder och dylikt ifall nu ett träd eller nåt träffar huset. Men det hoppas vi verkligen inte ska hända men bättre att ta det säkra för det osäkra.

Men oroa er inte där hemma, detta kommer gå bra. Vi ska lite fest här på söndag haha och vi inleder det hela ikväll med en ny drink kristine hittade i en tidning.

och till sist, det kan bli så att vi blir utan el och då kommer jag inte ha internet vilket betyder att jag inte kan höra av mig till er där hemma men jag har mobilen så jag iaf kan ringa, om det nu funkar?
Men men nu väntar vi bara på den mäktiga Irene, hö hö.

det kommer gå bra!

Irene


Kommentarer
Postat av: Emine

hej snäckan <3 hoppas som sagt du o familjen där o givetvis alla andra runtomkring slipper ovädret tänkte direkt på dig när jag läste det här på aftonbladet USCHHH det är alltid otrevligt o höra saker när man vet nån man håller kär befinner sig i området <3 men som sagt det kommer säkert gå bra hoppas vi . ta hand om dig du galanta tjej :) kramiz

2011-08-26 @ 23:38:52
Postat av: Mats

Snygg bild.

Håller tummarna för dig och värdfamiljen

att ni klarar er oskadda genom orkanen.

/Morbror

2011-08-27 @ 12:04:00
Postat av: goldie

du klarar allt grabben.. hälsa familjen med! hoppas ni slipper ovädret :(

2011-08-27 @ 15:39:43
Postat av: äiti

2011-08-27 @ 16:22:58
Postat av: äiti

herregud ,,jag är inte rädd för mycket men ,modernatur har jag den största respekten för.

hoppas ni klarar er från det värsta o tur familjen är van vid sånt så de vet hur man ska göra . va rädd om dej . kramar

2011-08-27 @ 16:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0