ops


Förlåt, vi har glömt att uppdatera bloggen på ett tag. men igår va vi såååå himal upptagna. Vi åkte till farmington och river tubade. Man  sitter i en ring typ och åker längst en river (det svenska ordet på det???) och jag lyckades fastna överallt i alla stenar.. kuuuul. det tog ca 2 timmar att glida genom hela rivern. och sen drog vi vidare till westfarms mall och shoppade röven av oss. och äntligen shoppade gulden loss, haha. och jag lyckades göra av med min lön på 1 dag... lyckat. så nu måste jag typ lämna tillbaka massa för det funkar ju inte. kan int eleva såhär. lämna tillbka saker för 50 dollar typ så jag har lite att leva på haha. plus att jag kan shoppa nån annan dag? eller hur.

och idag ska vi ha lite kalas här hemma, lillkillen fyller 4 imon :) och idag ska vi kränga hummer... GOTT!
bilder kommer senare :) PUSS från oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0