Tur i oturen.


Ja idag va det sagt att vi kanske kommer va utan el heeeeeela veckan. hur i hela friden ska vi göra i en vecka utan el? haha Vi kan ju int göra nåt, vi kan itne diska, tvätta, köpa mat som behöver förvaras kallt, gå på toa, duscha, laga mat riktigt.. Får vi inte tillbaka elen imon eller inom dom närmaste dagarna så åker vi troligen ner till Fairfield till min värdpappas mammas hus, för hon har el minsann.

Ikväll efter middag ska vi åka till ett high school som har el och duscha och ladda våra datorer.
Och kom på idag att imon har jag min uppkörning, hoppas fan inte dom ställt in det nu för då blir jag lissen i ögat.

Nej nu måste jag rusa till toan innan jag spricker, fyfan, här gäller det att hålla sig så länge man kan haha



Måste ju erkänna att det är liiite mysigt, massa tända ljus överallt.



Vårt fina träd har sett ljusare dagar..


Kommentarer
Postat av: Morbror

Lycka till med uppkörningen!

Jag tyckte det var jobbit att vara utan el

i 28 timmar när stormen Gudrun var i Sverige 2005,

så en vecka måste vara grymt jobbigt.



/Morbror



2011-08-30 @ 17:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0