8 månader senare ..

Kan inte fatta att jag varit här i 8 månader. Tiden flyger bokstavligt talat förbi. Har inte hunnit med Nåt känns det som. Men som tur är så har jag 10 månader kvar :) om ni alla bara visste hur mycket jag trivs här borta. Önskar jag kunde flyga hit er alla så ni får se och va med om allt som händer.
Jag är lycklig helt enkelt.

Tänkte bjuda på en halvflummig bild på mitt nya hår. Impulsiv som jag är så gjorde jag ett snabbt stopp vid en hårsalong förra veckan och slingade mitt hår. Hade en bild med på Victoria Beckham. Jag vill säg att hon har ljusbrunt hår på bilden men frisören sa blont. Jag sa: Lets do it!
Så ska dit om 2 veckor igen och lägga i mer slingor :) can't wait ^^
Förhoppningsvis sjunker inte mitt IQ bara för att jag gör mitt hår ljusare haha skojar ... Inte :$

Och nu börjar det bli seriöst .. Egen Tandborste .. Haha oj! Lagt in beställning på schampo och balsam med haha får se om man får det med ;)

Nej nu ska det bakas brownies, mums! Kanske ska slå till med speciella brownies??? Nej haha nu får jag sluta skoja om såna saker.
Vanliga chocolate fudge brownies!
Och lite cake boss på det! Fin måndag med andra ord.

Glömde sig att jag blev bjuden på hemlagad mat idag, kul med en kille som gillar att laga mat och baka. Blir bortskämd här borta! Dock stog jag för vinet idag och jag gjorde minsann ett bra jobb eller rättare sagt mannen på "systemet" Haha jag log bara och sa: låter fint. Den tar vi! :)

Nej nu ska det bakas och klockan är halv 10! Det gillar vi!

Puss och kram på er alla!
Saknar er! Älskar er! Tänker på er!

P.s. Vill be om ursäkt för flummigt inlägg! Jag skriver det son poppar upp i mitt huve och skriver som jag tänker vilket gör att det blir som det blir.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Börjar bli seriöst? Jaså? ;)

2011-12-06 @ 10:39:11
Postat av: goldie

ja du har ju endast hälften av tiden kvar! du hinner nog med en hel del :$ sluta seriösa dig med tandborstar hit och dit! vi vill ju ha hem dig någon gång med :$ förresten så låter browniesar förjävla gott.. vattnas lite i munnen på mig..

2011-12-07 @ 09:48:10
Postat av: äiti

håret blev jätte fint ..

2011-12-07 @ 11:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0