Fint med helg!

Än så länge har min helg varit bra :) igår var det tänkt Att jag skulle på dejt men den middagen blev inställd pga jobb men då drog jag med mig Lisa! Blev några drinkar och massa mat och efterrätt :)

Idag lördag åkte jag och Peter till Ikea för att shoppa lite så som köksbord, tvbord och soffa. Dock hittade vi ingen bra soffa på Ikea så vi åkte till bobs furniture och hittade en perfekt skinnsoffa!

Damen sin hjälpte oss försökte få oss att köpa en säng haha. Vafan vi bor inte ihop direkt!! Men men efter all shopping blev det raka vägen hem för lite jobb :)

Passar ungarna ikväll medans mina värdpäron är på fest :)

Och då passar jag på att lyxa till det med stek och canolli till middag. Eller ja canollin är till efterrätt ^^

Det var allt för idag. Imon är det söndag och de betyder att de är 1 vecka till julafton :) dags att börja julhandla???!!!

Hoppas ni har en lika bra helg som jag!
Miss you all :)

Puss och kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0