LCC möte!

Var som sagt på mötet igår. Och mina köttbullar var mycket uppskattade :) till och med min värdpappa lös upp när jag sa att jag hade gjort nästan 200 köttbullar men jag var snabb med att plocka ner hans lycka genom att säg att dom är för julafton haha


Iaf, det var extremt mycket mat igår, man måste ju prova allt ;) haha men man får inte glömma att lämna lite plats för efterrätt ^^

Men det var ett trevligt möte och igår var jag så trött att ögonen gick i kors. Så jag gav upp vid halv 10 typ och slocknade direkt när jag kom hem. Så blev sådär 9 timmars sömn. Har inte sovit så länge på minst 1 månad. Max 5 timmars sömn varje natt. Så det var behövligt nu kände jag :)

Ikväll blir det gym och sen chill framför tvn! Massa inspelade program jag måste se.

Sist men inte minst, vi väntar på en snöstorm ikväll eller var det imon kväll? Ah vad vet jag haha

Puss


Kommentarer
Postat av: äiti

hoppas ni inte bli av med elen igen när snön kommer .

2011-12-08 @ 09:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0