This little guy is my Xmas weapon!

Låt mig presentera Alf Luke!
Han är mitt "vapen" säger jag hans namn skärper barnen till sig!

Ni förstår, han är en av tomtens spioner. Han ser till att mina ungar sköter sig.
Han flyttar runt i huset för att se allt från olika vinklar. Sen rapporterar han till tomten på kvällen hur barnen har varit under dagen.

Måste säg att det är fiffigt, så länge man tror på tomten tycker jag man ska köra stenhårt på detta! Haha

Barnen tror även att min mormor är kompis med tomten, dom gick i skolan tillsammans ....


Kommentarer
Postat av: Gölden

Haha, creapy.. Hade också skärpt till mig av skräck :(

2011-12-15 @ 05:27:16
Postat av: Cassandra

Haha är det du som döpt honom?

2011-12-15 @ 16:00:51
Postat av: Linda

Haha fan va coolt! Han ser däremot lite kissnödig ut?

2011-12-15 @ 16:55:57
URL: http://lindanixon.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vi har också en liten elf on the shelf hemma. Clark var namnet ;) Håller med, sjukt smart!



Kram!

2011-12-16 @ 21:41:17
URL: http://kajsahagle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0