Underbara helg!

Då vart denna helgen över med. Vart tar tiden vägen? Har dock inte spenderat några pengar * klapp på axeln* eller nja. Det blev bio idag och ett par skor :$ och middag på det och den totala summan blev ca 35 $.
Såg filmen new years eve! Vilken film, kanonbra så säger till er alla att titta på den! Det var en perfekt blandning mellan sorglig och rolig!
Sen blev det middag på T.G.I Friday.
Kyckling och räkor, mmmmhhhm!
Skorna ser ni på bilden :) 18$ mhm helt okej alltså ;)

Det har varit en bra söndag helt enkelt!
Började med att skypa med papsen! :) och han väckte mitt äggakakeminne! Underbara äggakaka!! Ska minsann ge mig på att laga till en!!!!! Mumma! Ska prova det imon ^^
fingers crossed att den blir bra!

Har spenderat mesta delen av min helg hos Peter. Hjälpt han att dekorera/ inreda hans lägenhet! Fint måste jag säg. Får ta nån bild nästa gång så jag kan visa er :)
Ja jag hoppas att ni där hemma hade en fin och rolig helg med! Det förtjänar vi alla! Man måste ha kul, eller hur? ^^

Aja nu säger jag god natt för mig!
Puss och kram!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0