nej nej nej..

Detta är mina jagskainteköpanåt-köp för denna helgen. det är svårt att inte shoppa här, vilket är jobbigt haha men jag unvek t ex att gå in på forever 21 för jag vet att det hade slutat illa. men sen var det lite rea på HM och andra ställen så det var svårt att bara gå där ifrån liksom.. ni vet vad jag menar.



5$ styck = billigt.



ni ser själva priset, basicbhar, alltid bra att ha.



ops, rea där med... väääldigt sköna måste jag tillägga.



fick en liten makeover på sephora. Och köpte krämen hon använde, nästan som en foundation men det var mer som en lotion med färg. lätt och smidig så jag är mer än nöjd. och sen blev det ett smoky eyekit, REA!

Och sen glömde jag, fick även en vovve på victoria secret när jag köpte bharna och byxorna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0